شستشوی نما با واترجت
نوشته شده توسط : سارا موسوی

شاید برای شما هم پیش امده باشد که برای مثال لکه ای برای مدتی طولانی بر روی سطحی باقی مانده باشد و پاک کردن ان سخت شده باشد و یا بر روی لوله های صنعتی مقدار زیادی از اضافی های مواد به کار رفته باقی مانده باشد که پاک کردن ان به این راحتی ها نیست. پس راه چاره چیست؟ استفاده از واترجت پرفشار. یکی از راه های اسان که می توان در چنین موقعیت هایی از ان استفاده کرد واترجت می باشد.

اهمیت استفاده از واترجت پر فشار در صنعت

تمیزکردن با واترجت پرفشار به معنای اسپری کردن اب پرفشار بر روی سطوحی است که موادی و یا الاینده هایی به ان چسبیده اند. فشاری که اب به این مواد می اورد می تواند لکه و الاینده های متفاوتی را پاک کند برای مثال لاستیک هایی که در باند فرودگاه مشکل ساز می شوند نقاشی های روی دیوار ، اسفالت و همچنین سطوح سخت به همین صورت می توان از ان ها برای پاک کردن ادامس و الودگی هایی که در سطح پیاده رو دیده می شوند نیز استفاده کرد. علاوه بر اینکه استفاده از واترجت در صنعت مقرون به صرفه به نظر می اید همچنین دوستدار طبیعت نیز می باشد چرا که کربن کمی از خود تولید می کند.

استفاده از واترجت پرفشار برای تمیزکردن صنعتی یکی از روش های مهمی است که می توان در صنعت های مختلف از جمله ساخت و ساز هم از ان بهره برد که اصلی ترین کاربرد ان ریشه کن کردن کثیفی ها و بقیه مواد ناخواسته از روی سطوح و ساختارهاست. در اصل در پروژهایی که دفعات زیادی نیاز به ساییدن سطوح وحود دارد و نیاز است که ان مواد پاک شوند استفاده از واترجت پرفشار کار بسیار به صرفه تری هم از لحاظ زمان و هم هزینه است و یکی از راه های انتخابی است که به راه های دیگر ترجیح داده می شود.

چرا واترجت؟

مطالعات اخیر نشان می دهد که شستشوی نما با واترجت اهمیت بسیار بالایی دارد! نمای زشت ساختمان تاثیر مخربی روی خود نما و همچنین روحیه ساکنین ساختمان دارد و همچنین ممکن است روی قیمت خانه نیز تاثیرگذار باشد!

برای از بین بردن پوشش های قدیمی و زنگ زدگی واترجت پرفشار حتی از پس نمک بلوری تعبیه شده هم بر می اید و همچنین کلورید سطح را به طرز شگفت انگیزی کاهش می دهد که کلرید باعث می شود چسبندگی پوشش افزایش یابد و بیشتر روی سطوح روی سطوح باقی بماند.

استفاده از واترجت پرفشار برای نماشویی، برای تمیزکردن در سطح صنعتی بسیار کمک کننده خواهد بود چرا که تقریبا دیگر روش ها کارایی بالایی نسبت به واترجت پرفشار ندارند.

استفاده از واترجت پرفشار در مکان هایی مانند پالایشگاه ها و پایانه ها و محل های شهری بسیار اسان خواهد بود چرا که نیاز به فضای زیادی برای استفاده ندارد.

فواید نماشویی

فواید شستشوی نما با واترجت: یکی از فواید استفاده از واترجت پرفشار برای تمیزکاری ایجاد نکردن گرد و خاک هنگام تمیزکردن شن و ماسه و مواردی از این قبیل می باشد که درصد خطر آلاینده های موجود در هوا را درحد صفر می رساند. این درجه از ایمنی برای کارگران ساختمانی که از تجهیزات پاک کنندگی استفاده می کنند بسیار خوب به نظر می رسد به دلیل احتمال خطر باقی مانده در هنگام برخورد این کارگران در معرض غلظت بالای ماسه سیلیس یا سیلیس کریستالی ، که به طور بالقوه می تواند منجر به بیماری کشنده ریه شود ، در هنگام استفاده از ماشین آلات واترجت با فشار بالا این خطرات بطور قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این ، محیط از مواد سمی یا آلاینده هایی که توسط هوا حمل می شوند کمتر می شود و احتمال استنشاق آلرژن ها توسط افراد را افزایش می دهد.

 

طیف وسیعی از ماشین آلات برای پرفشارکردن آب که از خدمات صنعتی برخی از شرکت ها استفاده می کند برای تمیزکردن داربست ، سازه ها ، لوله ها و تخته های پشتیبان در اماکن ساختمانی به همراه تمیز کردن و انفجار وسایل نقلیه بتونی ، سیلو (مانند انبار های غله) و مخازن ایده آل است. برخی دیگر از ماشین آلات های واتر جت تمیز کننده فشار قوی می توانند در از بین بردن خاک سخت سطوح مختلف مانند لوله ها ، درام ها ، سازه ها ، مخازن ذخیره سازی ، کف و دیوارها و همچنین حذف موادی سخت مانند خاک ، بقایای بتونی ، خاک رس از ماشین آلات و همچنین خاک اهن الات را به خوبی تمیز و از بین ببرنند. این ها برخی از فواید مجموعه های گسترده تجهیزات تمیز کننده واترجت با فشار بالا هستند که می تواند تمام نیازهای سنگین تمیز کردن صنعت ساخت و ساز را برآورده کند ، و این باعث می شود که مجموعه محصولات صنعتی واترجت به یک سرمایه اساسی در فرآیند تمیز کردن در بخش های مختلف از جمله صنعت تبدیل شود.

موارد استفاده از واترجت برای شستشوی نما:

واترجت با فشار بالا برای از بین بردن کثیفی ، کپک قارچی ، روغن ، کپک و چربی از سطوح مختلف استفاده می شود که می تواند جلوه ی تازه ای به سطوح بدهد.

از واترجت با فشار بالا برای پاک کردن چه چیزی می توانید استفاده کنید؟

با سیستم دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع به راحتی میتوان از واترجت برای نماشویی، شستشوی مخازن صنعتی و انواع نقاط خارج از دسترس استفاده کرد.

موارد دیگر استفاده از واترجت:

برای انجام کارهای مختلف تمیز کردن در اطراف خانه می توان از واشرهای تمیزکننده آب فشار قوی استفاده کرد ، مانند :

  • تمیز کننده سنگفرش ها
  • تمیز کردن راه راه و کف گاراژ
  • تمیزکردن سقف
  • تمیز کردن پنجره ها
  • تمیز کردن ماسه سنگ ، آجر و سنگ طبیعی
  • رنگ پوسته پوسته شده را از روکش ها جدا و تمیز کنید

نکات استفاده ازواترجت

استفاده از واترجت برای شستشوی نما به صورت اشتباه می تواند اثر تخریبی بر روی سطح داشته باشد و سطح آسیب دیده یا فرسایش پیدا کند و اگر به اشتباه از ابزار و مواد تمیز کننده استفاده شود ، احتمال آسیب به خانه وجود دارد. این امر به این دلیل است که مواد پاک کننده ، مواد شیمیایی یا مواد شوینده مختلفی برای استفاده در سطوح مختلف و کار مورد نیاز است.

پس اگر از واترجت به درستی استفاده شود می تواند چه در صنعت و چه در موارد خانگی بسیار کارامد باشد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت تهران پارس راپل مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: کار در ارتفاع , تهران پارس راپل ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: