مزایا و معایب کار در ارتفاع
نوشته شده توسط : سارا موسوی

 کار در ارتفاع بر خلاف اسمی که دارد شغلی جذاب و ایمن است و کاربرد های بسیاری دارد. کم تر کسی می تواند این شغل را برای خود انتخاب کند چون مهارت بسیار بالایی را می طلبد. وب سایت طناب کار مکان مناسبی برای کسانی است که می خواهند با این شغل بیش تر آشنا شوند ، از خدماتش استفاده کند یا مرتبط با آن خدمات بدهند. پس با این مقاله همراه باشید تا با این شغل عجیب و جذاب بیش تر آشنا شوید.

کار در ارتفاع چیست و به چه دردی می خورد؟

کار در ارتفاع چه کاربردی دارد؟ این شغل برای خدماتی مانند پیچ و رولپلاک نما ، نماشویی ، شستشوی نما ، نورپردازی نما ، نقاشی نما, جورشکاری و برشکاری ,نصب تابلو و بنر و .... کاربرد دارد. کار در ارتفاع می توانید با داربست یا با طناب باشد که معمولا گزینه دوم بسیار ایمن تر و بهتر است.

این کار ایمنی کامل دارد و توسط اتحادیه تجاری دسترسی با طناب صنعتی یا همان ایراتا به صورت کامل پشتیبانی می شود. ایراتا به صورت اختصاصی به پشتیبانی شرکت ها و افراد مرتبط با کار در ارتفاع می پردازد و ایمنی آن ها را تضمین می کند.

حال بیایید به طور کامل با خدمات کار در ارتفاع آشنا شویم. به طور مثال خیلی از خانواده ها دوست دارند که منزلشان نمایی زیبا داشته باشد ، در این مواقع است که متخصصان کار در ارتفاع به میدان می آیند البته اگر محل سکونت شما یک ساختمان مرتفع باشد. بسیاری از شرکت های تجاری هم برای تبلیغ برند خود اقدام به زیبا سازی نمای ساختمانشان به وسیله نقاشی نما یا نور پردازی نما می کنند.

شاید هم بخواهید به وسیله پیچ و رولپلاک نما ، نمای ساختمان خود را ایمن کنید برای این کار هم نیاز به ارتفاع کار دارید. شاید آسان ترین و دم دست ترین مثالی که بشود برای این شغل زد افرادی هستند که شیشه ساختمان های بسیار مرتفع را تمیز می کنند! حتما تا به حال در فیلم ها آن ها را دیده اید ، این افراد همان متخصصان کار در ارتفاع هستند.

بهشتی برای کار فرمایان ، کارکنان و کار آموزان

امروزه جذب مشتری و تبلیغ موثر یکی از مهم ترین بخش های یک کار تجاری است. معمولا تبلیغات موثر و گسترده هزینه بسیار زیادی را روی دست شرکت ها می گذارد. حالا فرض کنید اگر این کار به صورت رایگان امکان پذیر بود چقدر عالی می شد! این مژده را به شما می دهیم که سایت ما این هدیه را برای شما در نظر گرفته است.

در سایت tanabkar.com شما می توانید به عنوان شرکت خدمات خود را به صورت کاملا رایگان تبلیغ کرده و مشتری جذب کنید. یا می توانید به عنوان کسی که کار در ارتفاع را دوست داشته یا در آن مهارت دارد به راحتی هر چه تمام تر در سایت ثبت نام کرده و شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید. 

حتی اگر شرکتی هستید که ابزار های مرتبط با کار در ارتفاع رو تولید می کنید یا این کار را آموزش می دهید هم می توانید از خدمات رایگان ما استفاده کنید.

هزینه مهم است اما کیفیت مهم تر است

برای مثال اگر بخواهید نمای ساختمان خود را مقاوم سازی کنید باید از خدمات کار در ارتفاع استفاده کنید. حال فرض کنید یک شرکت هزینه کمتری دریافت کرده و سالم ماندن نمای ساختمان شما را تا چند سال بیمه می کند. اما شرکتی دیگر با دریافت هزینه بیشتر سالم ماندن نمای ساختمان را مادام العمر بیمه می کند. شما باشید کدام یک را انتخاب می کنید؟ مطمئنا حاضرید بیشتر هزینه کنید تا کیفیت بهتری گیرتان بیاید. در این سایت قرار است با کیفیت ترین شرکت ها و افراد آغاز به فعالیت کنند پس از این نظر خیالتان راحت باشد.

در این سایت می توانید رنج های مختلف قیمت را پیدا کنید. اما توصیه ما به شما این است که در این نوع کار ریسک نکنید و بهترین خدمات را انتخاب کنید. چرا این حرف را می زنیم؟ همان طور که در بالا گفته شد برای مقاوم سازی نما قیمت های مختلفی وجود دارد. اما اگر بخواهید کم هزینه کنید و در نتیجه کیفیتی پایین دریافت کنید ، مشکلات بسیاری را به جان می خرید که یکی از آنها می توانید سقوط سنگ نما باشد که می تواند حتی باعث مرگ یک شخص بشود. 

کار را به دست کاردان بسپارید

برای مثال اگر معده شما مشکل پیدا کند نزد یک پزشک عمومی خواهید رفت یا یک پزشک متخصص گوارش؟ هر کاری متخصصی دارد ، سایت ما به طور تخصصی به مقوله کار در ارتفاع و خدمات مرتبط به آن می پردازد و سعی دارد بهترین خدمات را ارائه دهد. همین تخصصی بودن باعث می شود تا بهترین شرکت ها و افراد در این سایت دور هم جمع شوند.

لذت دسترسی آسان

دسترسی و رابط کاربری آسان سایت مزیت دیگری هست که آن را از رقیبانش متمایز می کند. به راحتی می توانید افراد و شرکت ها را با هم مقایسه کنید تا کیس مورد نظر خودتان را بیابید. ما برای مشتری هایمان احترام قائلیم و پشتیبان آن ها هستیم. شما می توانید بعد از اتمام کاری که درخواست کرده بودید به شرکت یا فردی که کار را برایتان انجام داده امتیاز بدهید. قابلیتی که باعث می شود خدمات مربوطه به بهترین شکل انجام شود. از هر جای ایران که هستید کافی است همان طور که پای کامپیوتر یا گوشی لم داده اید (یا نشسته اید) ، وارد سایت تهران پارس راپل شوید و فرد یا شرکت متخصص خود را پیدا کنید.





:: برچسب‌ها: کار در ارتفاع , تهران پارس راپل ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: