نقاشی نما – رنگ آمیزی نما
نوشته شده توسط : سارا موسوی

نقاشی نما یا رنگ آمیزی نما یک مورد از خدمات راپل یا کار در ارتفاع می باشد که قیمت آن به وسعت و نوع نمای ساختمان مورد نظر بستگی دارد. به طور مثال قیمت و هزینه ای که برای رنگ آمیزی نمای برج می شود با آپارتمان ها مسکونی بسیار تفاوت دارد.

طبیعتا به دلیل وسعت و اندازه کار متفاوتی که یک برج با یک آپارتمان مسکونی دارد.
راپل باعث شده که شما هزینه اضافی دیگری پرداخت نکنید و وقت خود را هم از دست ندهید برای باز یا بست کردن داربست. نقاشی نما یا رنگ امیزی ان را بیش تر برای زیباییش انجام می دهند. بعضی هم برای بالا رفتن زمان عمر جنس رویی نما این کار را انتخاب می کنند.
نقاشی نما برای نما های آهنی که با باران خوردن دچار زنگ زدگی می شوند مورد استفاده قرار می گیرد. این کار باعث می شود نمای مورد نظر دست مثل روز اولش زیبا شود. همین طور رنگ آمیزی نما با استفاده از طناب یک مورد از راحت ترین کارهایی است که می توان برای زیبا سازی یک ساختمان پیش ساخته انجام داد.

انواع نقاشی نما:

نقاشی رنگ پلاستیک

یکی از ساده ترین رنگ هایی که در بازار وجود دارد رنگ پلاستک است. از این نوع رنگ برای نماهایی که جنسی از کنیتکس دارند بسیار زیاد استفاده می شود و برای این نوع کار مناسب می باشد. برای مورد استفاده قرار داردن این نوع رنگ نباید ان را با غلظت بالا به کار برد زیرا دیوار رنگ را به خود نمی گیرد. دوام رنگ پلاستیکی در برابر مدل رنگ های دیگر کم تر می باشد و در برابر رطوبت و بارندگی ماندگاری بسیار کمتری دارد.

رنگ روغنی

این نوع رنگ برای نمای ساختمان یکی از مستحکم ترین انتخاب ها می باشد. معمولا از این رنگ برای رنگ کردن بدنه ساختمانی که سالهایی زیاد از عمر آن می گذرد استفاده می کنند. رنگ روغنی سه نوع دارد:
مات
نیمه مات
براق
رنگ روغنی در برابر باران و هوای گرم و سرد بسیار مقاومت می کند. همچنین می تواند برای نما بسیار مفید واقع شود.
همین طور هزینه نقاشی یا رنگ آمیزی نما به نوع نماها بستگی دارد .

برای اطلاعات بیشتر به سایت تهران پارس راپل مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: کار در ارتفاع , طناب , ایمنی , نماشویی , نورپردازی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: